fbpx
You are currently viewing על עבודה בחול והעברת כספים לישראל

על עבודה בחול והעברת כספים לישראל

logo gtm

על עבודה בחול והעברת כספים לישראל

ישראלים לא מעטים עובדים בחול, חלקם נמצאים בשליחות או בשהות ממושכת ועבור אחרים מדובר בעבודה זמנית לפרק זמן קצר. בין אלה שכבר מצאו עבודה בחול ניתן למצוא סטודנטים לעתיד, צעירים שרוצים לחסוך כסף לטובת הטיול הגדול שלאחר צבא, סטודנטים שלומדים מעבר לים ועוד. במיוחד עבור אלה ששואפים לעבוד לתקופה קצרה בחול, חשוב להכיר את האפשרות הנוחה ביותר להעברת כספים לישראל – במהירות ובעלויות נמוכות.

חברה הפועלת ברישיון

יש כאלה שעבורם עבודה בחול לובשת צורה של מכירה בעגלות. יש כאלה שמחפשים עבודה במכירת חפצי אומנות או תמונות מדלת לדלת. יש גם שעובדים בהובלות, במנעולנות ובעוד תפקידים רבים אחרים. אך לא משנה במה עובדים, את הכסף שלא צריכים להקצות לצרכי מחייה שוטפת כדאי להעביר לחשבון הבנק בארץ ואפשר לעשות זאת בקלות. איך תדעו שהחברה שבחרתם לצורך הטיפול בעברת כספים אכן אמינה ואכן ראויה? הכלל פשוט – בחרו אך ורק חברה הפועלת ברישיון ותחת כללים מחמירים. בחרו חברה שקיבלה רישיון לעסוק בכך מטעם משרד האוצר בארץ וכך תוכלו להיות רגועים.

זיכוי חשבון והעברות מזומן

מצאתם לאחרונה עבודה בחול? אתם נמצאים בחול תקופה קצרה ונחוץ לכם מעט כסף מההורים או מחברים עד שתסתדרו? חשוב לדעת שחברה מתמחה בהעברות מחול יודעת להציע שני סוגים של שירותים, בעלי משמעות רבה. לצד האפשרות לבצע העברה מחול לארץ ישנה האפשרות לבצע העברת כספים מישראל למישהו הנמצא בחול.

העברת כספים בין מדינות שונות, למשל מישראל לארצות הברית, מארצות האיחוד האירופי לישראל וכדומה, יכולה להיעשות בשתי צורות. הצורה האחת הינה ביצוע פעולה שנקראת העברה בנקאית. העברה מסוג זה מועברת ישירות לחשבון בנק נבחר המתנהל בארץ. צורה אחרת לביצוע ההעברה, המבוצעת מישראל לחול מוגדרת כך שהמוטב שלזכותו תבוצע ההעברה יקבל מזומן, ביד.

מערכת העברות סוויפט

בעבר, העברות מחו"ל לישראל היו כרוכות בסרבול מסוים. גם עלויות הטיפול בהעברות היו גבוהות למדי. כיום, לאחר שפעולות פיננסיות מסוג זה כבר אושרו לביצוע על ידי חברות פרטיות שעומדות בכללים מחמירים, ניתן למצוא שילוב של יעילות, גמישות ומחירים יותר נוחים. חברות מתמחות שסיפקו עד כה שירות ללקוחות גדולים כגון יבואנים או יצואנים מציעים שירות זה גם ללקוחות פרטיים – במחיר נוח להפליא ויותר משתלם מהמערכת הבנקאית.

ללא כל קושי ניתן לבצע הוראת העברה בכל סכום, לכל אחד ולכל חשבון. כאשר בוחרים חברה גדולה ומוכרת כדי שתבצע את ההעברה, הטיפול מתבצע במהירות הבזק. חשוב לבחור חברה ישראלית שפועלת בשיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות, כך שניתן, במקרה הצורך, לאסוף את המזומן שנשלח לחול במהירות ובקלות.

ביצוע העברה מחול נעשה בצורה פשוטה ביותר – כל מה שצריך לעשות זה למסור את פרטי המוטב – שם, פרטי בנק בארץ, מספר החשבון וכל יתר הפרטים המקובלים. ביצוע הפעולה נעשה במערכת העברות בינלאומית שנקראת סוויפט. זו מערכת בטוחה ומקובלת שדואגת כי הכסף שלכם תמיד יגיע ליעדו.

download app