fbpx
You are currently viewing נוסעים לחו"ל? 7 טיפים להתנהלות פיננסית נכונה בזמן חופשה

נוסעים לחו"ל? 7 טיפים להתנהלות פיננסית נכונה בזמן חופשה

logo gtm

נוסעים לחו"ל? 7 טיפים להתנהלות פיננסית נכונה בזמן חופשה

העולם מתחיל להראות סימני חזרה לשגרה ורבים מתכננים את החופשה הקרובה.

רגע לפני שאתם רוכשים כרטיסי טיסה ליעד המועדף הנה 7 טיפים שיעזרו לכם בהתנהלות כלכלית נכונה בחופשה.

1. הכינו תקציב הוצאות מראש והתנהלו לפיו כולל בדיקה יומית של כמה נותר מהתקציב שהקצתם לעצמכם. שימוש בכרטיס נטען מט"ח בסכום שהקצבתם לבזבוזים עשוי לסייע בהתנהלות נכונה.

2. הצטיידו במספר אמצעי תשלום. דאגו למט"ח מזומן בסכום שיספיק לכם, לכל הפחות, להוצאות של היומיים הראשונים בחופשה כמו למשל מונית, טיפים, מסעדות, תחבורה ציבורית וכסף ל'ביזבוזים'. רצוי לא להסתמך רק על כרטיס האשראי הישראלי שעשוי להיחסם או לא לפעול במדינות מסוימות. ממליצים, בנוסף, שיהיה בארנק גם כרטיס אשראי בינ"ל, כרטיס נטען וארנק דיגיטלי. כמובן – לעולם לא לשמור אותם יחד.

3. רכשו ישירות את המטבע המקומי של ארץ היעד ובכך הימנעו מהמרה כפולה. אין טעם לרכוש דולרים אם אתם טסים, למשל, להודו או תאילנד.

4. השוו בין אפשרויות רכישת המט"ח בארץ. ניתן לרכוש דולר, יורו וסוגי מט"ח נוספים במזומן, אשראי ואפילו בתשלומים. לעיתים אופציית תשלום מסויימת יכולה להתברר כמשתלמת או נוחה יותר. חשוב ביותר לרכוש מט"ח אצל  נותן שירותי פיננסי בעל רישיון בתוקף!

5. הירשמו לארנק דיגיטלי – במיוחד כשטסים לחופשה ארוכה, ארנק דיגיטלי מאפשר לכם להפקיד סכום כסף מראש לטיול ולהשתמש בו לפי הצורך בכל מקום בעולם ללא חשש מגניבה, זיוף ועוד הונאות פיננסיות. הארנק הדיגיטלי מחליף את המחאות הנוסעים שהיו פופולאריות בעבר.

6. בדקו את תנאי השימוש של כרטיס האשראי שלכם בחו"ל ושפרו אותם! ברוב המקרים חברות האשראי יגבו מכם עמלת המרה של כ 3% והחיוב יתבצע מיידית.

 

download app