fbpx
You are currently viewing על טיסות לחו"ל והעברת כספים ליעדים שונים

על טיסות לחו"ל והעברת כספים ליעדים שונים

logo gtm

על טיסות לחו"ל והעברת כספים ליעדים שונים

בעידן שבו טיסות לחו"ל כבר אינן מוצר יקר במיוחד, ישראלים רבים יכולים לטוס אל מעבר לים בתדירות גבוהה למדי, ובוודאי שהרבה יותר מבעבר. בשנת 2016, למשל, נרשמו כמעט 7 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל, מרביתן בדרך האוויר, כשקרוב ל-1.5 מיליון ישראלים יצאו מהארץ לפחות פעמיים אם לא יותר. במציאות שכזו אין פלא שגם הביקוש להעברת כספים מהירה וכמובן אמינה ובטוחה נמצא במגמת עלייה מובהקת.

באילו מקרים נדרשת העברת כספים למי שטס לחו"ל?

כאמור טיסה אל מעבר לים, כולל ליעדים רחוקים מאוד מישראל, הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת החיים של רבים מאיתנו. בחלק מהמקרים בעקבות הטיסה נוצר גם צורך בהעברת כספים מהארץ ליעד כזה או אחר ברחבי העולם. כך למשל הורים שילדם יצא לטיול ממושך – בין אם במזרח הרחוק, בין אם בדרום אמריקה, בין אם באוסטרליה, באירופה ובעצם בכל מקום – עשויים להתבקש על-ידו לשלוח לו סכום כסף מסוים (או לרצות לעשות זאת מיוזמתם, כמובן). כשיוצאים לטייל, ובפרט במדינות הפחות מפותחות, לא כדאי להסתובב עם סכומי כסף גבוהים עליכם, ובהתאם שירות העברת כספים מהווה פתרון אופטימלי.

זוהי כמובן רק דוגמה אחת. גם מי שיצא לעבוד בחו"ל עשוי להזדקק לכסף והדרך הנוחה ביותר והמשתלמת ביותר תהיה להעביר לו את הסכום הדרוש מהארץ, ועוד כדאי לקחת בחשבון שלעתים גם מתרחשים מצבים לא נעימים מעבר לים (גניבת הכסף שלנו, אובדן הארנק, תאונה וכו') אשר מחייבים פתרון מהיר ויעיל במיוחד.

היתרונות של העברת כספים מקצועית

טיסות לחו"ל והגלובליזציה באופן כללי הביאו לעלייה בביקוש להעברות כספים, ועם הביקוש גדל גם ההיצע. כשבוחרים חברת העברת כספים חשוב מאוד לעשות זאת באופן מושכל, ולוודא שאתם מבצעים את הפעולה עם חברה מקצועית, ותיקה, אמינה וכזו שמאפשרת להעביר כספים לכל מקום בעולם.

הדגשים העיקריים הם רמת השירות, מהירות ביצוע ההעברה (ובפרט כשמדובר במצבים שמחייבים זאת, ובעצם גם אם הילד שלכם מטייל בנחת, אין סיבה לעכב אותו וליצור אצלו אי ודאות מיותרת עד שיקבל את הכסף), וכמובן שער החליפין – חברה מקצועית תוכל להציע לכם שער חליפין משתלם במיוחד בזכות היעילות הגבוהה שמאפיינת אותה.

הכי חשוב: אמינות

כשאנחנו מחפשים טיסות (כמו למשל כאן), אנחנו מייחסים משקל בלתי מבוטלת לאמינותה של חברת התעופה, שהרי לא נרצה לגלות למשל שהטיסה עליה שילמנו בוטלה או מתעכבת במידה משמעותית מבלי שקיבלנו על כך הודעה. באופן דומה גם שירות העברת כספים איכותי נשען על אמינות ללא פשרות, ואפילו ביתר שאת, שהרי כשמדובר בכסף חשוב שבעתיים להתנהל בדיוק לפי הספר ולפי ההבטחות ללקוחות. עוד כדאי לדעת שהפעלת חברת העברת כספים לחו"ל מחייבת קבלת רישיון מטעם משרד האוצר, וכמובן שמומלץ בחום לוודא שאתם מעבירים כסף רק עם חברה מורשית.

download app