fbpx
You are currently viewing על גיוס כספים ממשקיעים והעברת כספים מחו"ל

על גיוס כספים ממשקיעים והעברת כספים מחו"ל

logo gtm

על גיוס כספים ממשקיעים והעברת כספים מחו"ל

במשך שנים רבות תפסו הבנקים מקום מרכזי בתחום המימון – לעסקים, ליזמים, אפילו עבור ממשלות. אבל כיום, קשה לומר שניתן להסתפק במקורות מימון בנקאיים. מגוון רחב של עסקים, יזמים, חברות הייטק ומיזמים פונים למקורות אחרים. מהם המקורות הללו? משקיעים כמובן. גיוס כספים ממשקיעים הוא זה שהניע את הכלכלה המודרנית לעבר מה שהיא כיום. ללא משקיעים לא ניתן היה להפוך את ישראל לשם דבר בהייטק העולמי. ומה חשוב לעשות לאחר שמגייסים משקיע שמאמין בחזון שלכם? קבוצת משקיעים שחושבת שאתם הדבר הבא? בשלב זה יש צורך לבצע העברת כספים מחו"ל. לאחר מכן – אפשר לקחת את הרעיון או המיזם שלכם לעבר ההצלחה.

העברות בכל רחבי העולם

גיוס כספים מקרנות (למידע מורחב) הוא אופציה מעולה עבור חברות הייטק ובפרט עבור חברות סטארט אפ בתחילת דרכן. זה לא משנה היכן נמצא בפועל העסק שלכםהעברת כספים בין עסקים שונים, העברת כספים מקרנות מימון, משקיעים פרטיים או מוסדיים מתבצעת בצורה הטובה ביותר באמצעות מערכת להעברות כספים בינלאומיות.

את ההעברה, בכל סכום נתון, חשוב לבצע אך ורק דרך חברה מורשית, שמסוגלת להעניק ערך מוסף ממשי. למשל, תמיד עדיף לפעול דרך חברה שמציעה אפשרות להעברות כספים בין מגוון מדינות בכל רחבי העולם. כדאי שזו תהיה חברה שיכולה לאפשר ביצוע העברה של כספים גם בסכומים קטנים ואם צריך – גם בסכומים גדולים.

גיוס כספים ולוגיסטיקה פיננסית

אם אתם חברת הייטק צעירה, אם הכנתם כראוי מצגות, תוכנית עסקית, אם יש לכם רעיון מצוין ואתם לא מתעצלים ומחפשים משקיעים ומנצלים קשרים – גם אתם תוכלו להצליח. חשוב שתציגו את הרעיון שלכם נכון, חשוב שתדעו לבדל את עצמכם, להראות כיצד המוצר שתפתחו או הפיתוח הטכנולוגי שלכם יכולים להניב רווח למשקיע (וכמובן – גם לעצמכם). יתכן שתצטרכו להפעיל איש שיווק שיצליח להשלים גיוס כספים וחשוב שתיערכו מבעוד מועד גם מבחינה  לוגיסטית.

וודאו שאתם עובדים עם חברת העברות כספים שתאפשר לכם להעביר או לקבל כסף במהירות, לכל רחבי העולם. וודאו שאתם עובדים מול חברה שמאפשרת לכם לקבל מימון המגיע אליכם מחו"ל בדרכים הנוחות לכם. יש בנמצא חברות ישראליות שמקיימות שיתופי פעולה עם מיטב חברות הפיננסים בעולם, כך שכל העברה תיעשה במהירות. תוכל לקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק הפרטי שלכם או לחשבון העסקי של החברה שברשותכם. תוכלו לבחור לקבל את הכסף גם, בסניף המקומי הקרוב אליכם של חברת ההעברות.

בחרו תמיד אך ורק חברה המתמחה בהעברות בינלאומיות, עדיף כזאת שלא שולחת ידיה למגוון רחב מדי של תחומים פיננסיים אחרים. בחרו חברה יעילה, תחרותית, שמציעה תעריפים ושערים הוגנים ומשתלמים. כך, תוכלו לנצל נכון וטוב יותר את המקורות הפיננסיים, בדרך להצלחה העסקית ושיתוף פעולה מוצלח עם משקיעים מהעולם.

download app