fbpx
You are currently viewing ניהול עסק נכון בעידן המודרני

ניהול עסק נכון בעידן המודרני

logo gtm

ניהול עסק נכון בעידן המודרני

אחד המאפיינים של עסק נכון בעידן שלנו, הוא שבעלי עסקים צריכים לעשות מספר תפקידים בעסק שלהם. הם לא תמיד הם מיומנים בכול ואיך לבצע אותם. אחד התפקידים החשובים הוא ניהול הכספים של העסק. עוד טרם לנושא הגדלת רווחים, חשוב לא להיגרר לטעויות יומיומיות בכספים השוטפים של העסק.כדי להצליח לנהל נכון את העסק שלכם ולשלוט על הכול ביעילות להלן כמה טיפים:

1) ניהול יומן כספים – נהלו יומן שבו יצוין ההכנסות וההוצאות של העסק מידי יום ביומו. כך כל חודש תהייה לכם הערכה מדויקת כמה כסף יצא וכמה יצא. מומלץ לפתוח חשבון שקשור לעסק בלבד. לא לערב אותו כמובן עם חשבונות אחרים.

2) יום הפקדות קבוע –  תבחרו יום בשבוע שאתם יודעים שהוא יחסית פנוי ושהוא יהיה יום בו תפקידו את התקבולים לחשבון הבנק של העסק. חשוב שזה יעשה בקביעות ויהפוך להרגל.

3) תאריך משכורת  – חשוב לקבוע יום אחד בחודש ולא לחרוג ממנו, יום שבו נמשכת המשכורת שלכם ושל שאר העובדים.

4) לדאוג שיישאר כסף תמיד לתקציבי פרסום,שיווק,שירותי חברות שונות, לרכישה של ציוד או כל מקרה אחר שתרצו למשוך עבור העסק שלכם.

ייעוץ כלכלי לעסקים

ניהול כספי נכון הוא בהחלט אתגר חשוב בניהול עסק כיום. אך מלבד התפקוד היומי מדובר בעסק שמטרתו להתפתח ולהגדיל הכנסות יותר ויותר. כל בעל עסק מוצא את עצמו לא פעם בתחושה שניתן היה להרוויח יותר או במידה וההתנהלות הכספית שלו הייתה משתנה ומשתפרת. ניתן כאמור לשנות מצב זה ע"י הפקה של כמה כלים לניהול כלכלי נבון על ידי ייעוץ כלכלי.

מה ניתן לקבל בייעוץ הכלכלי?

ייעוץ כלכלי מסייע לפתח ארגז כלים לניהול שוטף של העסק. הוא מסייע בפיתוח ארגז כלים לניהול שוטף של העסק. הוא עוזר גם בתכנון תקציב נכון ומותאם לעסק עצמו. עוד הוא עוזר בניהול וניתוח מזומנים, לדעת לבצע תמחורים, הוא מסייע בפעילות השוטפת מול הבנקים ובהשגה של מימון כספי לעסקים במידת הצורך וניהול שוטף.

במידה ולעסק קיים חוב או הלוואה במקרים כאלו ייעוץ כלכלי הוא מאוד יעיל ואפילו מחייב. בעזרתו ניתן לגבש החלטות מושכלות לגבי הרחבה של תחום העסק וכתוצאה מכך הגדלה של הרווחים. ייעוץ כלכלי יחשוף את בעלי העסקים לשירותי חברות שונות כגון חברה חברה שמספקת שירותים של העברות כספים לחו"ל. חברה שתעשה עבורכם את השירות הזה באמצעות השיטות העיקריות של העברות הכספים בין מדינות בדרך של העברת מזומן – מסירת כסף מזומן במט"ח למוטב אשר שוהה בחו"לאו באמצעות העברה בנקאית – העברה לזיכוי חשבון למוטב שנמצא בכל מדינה בעזרת מערכת "סוויפט" הבנקאיתמומלץ לבחור חברה כזו שדואגת לאינטרסים של החברה, שומרת על סטנדרטים בינלאומיים מחמירים של אבטחת מידע ומקפידה על פרטיות של הלקוחות שלה.

download app