fbpx
You are currently viewing כיצד מומלץ להעביר כספים מישראל לארה"ב

כיצד מומלץ להעביר כספים מישראל לארה"ב

logo gtm

כיצד מומלץ להעביר כספים מישראל לארה"ב

בישראל קיימות מגוון שיטות להעברת כספים לחו"ל. צרכי ההעברה יכולים להיות אישיים או עסקיים. בדרך כלל, השירות מבוקש בקרב תיירים, עובדים זרים וכמובן האזרחים במדינה. במאמר זה, נזכיר מספר שיטות מרכזיות, שרצוי להשתמש בהן להעברת הכספים.

מטרות להעברת כספים

במידה ואתם אזרחי ישראל המבקשים לרכוש דירה בארצות הברית למשל, אתם בוודאי תצטרכו את שירות העברת הכספים. יתרה מזאת, במידה ויש לכם בני משפחה בחו"ל ותרצו לשלוח להם כסף, גם כאן תמצאו יתרון בשימוש בשירות. שימוש נוסף הוא גם כאשר אתם צריכים להוציא ויזה או לבצע חידוש ויזה קיימת לארה"ב. המשותף לכל אלו הוא שיש צורך להעביר כסף לחו"ל ואתם תרצו לעשות את אותה ההעברה, בצורה המאובטחת, היעילה והחסכונית ביותר שאפשר.

העברה דרך שירות myGMT

שירות myGMT מאפשר העברת כספים מישראל לכל מדינה בעולם בקלות, במהירות ובאופן מאובטח. לאחר הרשמה קצרה דרך המחשב או הטלפון, ניתן לשלוח כסף ולעקוב אחר היסטוריית העסקאות שלכם באזור האישי.

העברה דרך הבנקים

כשחושבים על העברת כספים ואיך לעשות זאת, המחשבה הראשונה שעולה היא שניתן לעשות את התהליך הזה, על ידי הבנקים. מרבית הבנקים מציעים את השירות, מה שכן יש לזכור, שכאשר תרצו לבצע את ההעברה, אתם תצטרכו לבצע אותה אך ורק לחשבון בנק קיים במדינת היעד. כל התהליך הזה מבוצע על ידי מערכת SWIFT – מדובר על מערכת עולמית שמשמשת את כל הבנקים בעולם. השירות כרוך בעמלה לבנק, המסתכמת באחוז מהעברה עצמה או בעמלת מינימום, על פי הקבוע בתקנון הבנקים. אם מדובר על העברת כספים באופן קבוע, תצטרכו גם לקחת את עמלת ההמרה, שעשויה לייקר לכם את כל התהליך. על מנת לבצע את התהליך כמו שצריך ולהימנע מעמלות נוספות, מומלץ לשקול לפתוח חשבון מט"ח או לפתוח חשבון בחו"ל.

העברה דרך בנק הדואר

תוכלו לבצע העברה דרך מרבית הסניפים של בנק הדואר. אתם גם לא חייבים שיהיה ברשותכם חשבון פעיל ותוכלו לבצע את ההעברה במזומן ובאופן מיידי או לחשבון בנק קיים בחו"ל. גם כאן, מומלץ שתבדקו את עניין העמלות ותראו האם ההעברה עצמה משתלמת עבורכם או לא.

העברה דרך MoneyGram

מדובר על חברה פרטית המציעה גם שירות העברת כספים לחו"ל. תוכלו להעביר באמצעותה, עד 10,000 דולר ליום. העמלות על השירות נגבות בדולרים. מומלץ גם כאן לבדוק היטב את גובה העמלות.

העברה דרך פייפל

יש יתרון מסוים בהעברה דרך שירות פייפל, בגלל שאתם לא צריכים לצאת פיזית מהבית (זאת בשונה מבנקים ובנק הדואר). תוכלו לבדוק באתר של פייפל, את גובה העמלות שתצטרכו לשלם. האתר מאובטח ואין כל חשש לבצע את ההעברה דרכו.

שורה תחתונה

כמו בכל הזמנה של שירות, מומלץ לבדוק את האותיות הקטנות – את גובה העמלות, כמה זמן לוקחת העברת הכספים בפועל, כיצד מבוצעת ההעברה, תנאים לביצוע ההעברה. לאחר שיש בידיכם את כל הפרטים, תוכלו לבחור בשירות שהכי מתאים עבורכם.

download app