fbpx
You are currently viewing יתרונות בניכיון צ'קים לפני העברתם לחו"ל

יתרונות בניכיון צ'קים לפני העברתם לחו"ל

logo gtm

יתרונות בניכיון צ'קים לפני העברתם לחו"ל

ניכיון צ'קים הוא פעולה חוקית ומאושרת על ידי משרד האוצר ובנק ישראל, שבמסגרתה אנשים פודים צ'קים עתידיים לפני שהמגיע מועד הפירעון שלהם. הדרך לעשות זאת היא לא על ידי הפקדתם בבנק, משום שאינם מכובדים עדיין, אלא על ידי העברתם לחברות שמטפלות בפתרונות מימון שכאלה על ידי ניכיון צ'קים. חברות אלה מבצעות בדיקת רקע של לקוחות ועסקים שהיציבות שלהם מוכחת ולכן אפשר לקבל את הצ'קים העתידיים שלהם, גם אם מדובר במועד פירעון של שוטף פלוס חודשים מספר. במקרים כאלה, העסק שזקוק למזומן, אם לצורך פעילותו השגרתית ואם לצורת העברת כספים לחו"ל, מקבל את המזומן מידית. חלק מהצ'קים יכול להיות מועבר לחו"ל לאחר מכן, אבל המזומן של הצ'ק כבר נמצא בידיכם ולכן אין צורך לדאוג לכך עוד.

ניכיון צ'קים חוקי

במקרים שבהם צ'קים עוברים לידי גורמים אחרים בחו"ל, כדאי מאוד לדאוג לפדיון שלהם לפני כן ולוודא שהכסף תמורתם אצלכם. זה קורה כאשר אתם זקוקים למזומנים לצרכים מסוימים שלכם, פרטיים או עסקיים, וזה קורה כאשר אתם רוצים לוודא שגורם אחר יטפל בגביית הצ'ק במקומכם, גם אם מדובר בלקוח אמין ויציב. חברות של ניכיון צ'קים מטפלות בכך עבורכם ומוודאות שהצ'קים ייפדו בזמן כמו שצריך. התמורה שלהם היא לא רק המזומן עצמו, אלא גם ריבית ועמלה מסוימת שאתם משלמים להם כדי לפדות את הצ'קים במקומכם. גובה העמלות והריבית נגזר ממועד הפירעון ומיציבות הלקוחות ששילמו בצ'קים. ככל שמועד הפירעון רחוק יותר וככל שהלקוח מוכר פחות כך ייקחו עמלה וריבית גבוהות יותר. ועדיין, הסכומים האלה יהיו נמוכים משמעותית פחות מאשר העמלות והריבית שגובים הבנקים על כך. אצלם זה עלול להגיע ל-50% עד 70% מהסכום, כך שההפסד שלכם יגדל.

יתרונות של ניכיון הצ'קים עוד לפני העברה לחו"ל

אם אתם צריכים להעביר כספים לחו"ל עדיף לעשות זאת במזומן, משום שעל כל העברה לחו"ל גם גובים עמלות והפרשי הצמדות לשער המט"ח. כל פעולה שתבצעו תגזור סכומים נוספים שיגרעו עוד מהסכום שרשום על הצ'ק, כך שבסופו של דבר זה כבר יהפוך לכדאי פחות. כל עמלה שאתם יכולים לחסוך, כל תשלום על הפרש בשער המטבע יכול להיות כסף שייכנס לחשבון הבנק שלכם ולא ייגרע מהסכום של הצ'ק. כך שברור למה עדיף לדאוג לניכיון הצ'קים עוד לפני העברתם לחו"ל.

משרדי ניכיון כפתרון נוח

מכיוון שמשרדים שעוסקים בניכיון צ'קים ובפתרונות מימון הם חוקיים בישראל, בדקו מה יש להם להציע לפני שאתם לוקחים אשראי יקר בבנק שלכם או בחברת האשראי. אתם עשויים לגלות שכל ניכיון צ'קים יהיה זול משמעותית מכל מה שתשלמו שם, ועוד תקבלו את הכסף באופן מידי לאחר בדיקה קצרה וללא ערבויות או הליכים ביורוקרטיים משמעותיים.

download app