fbpx
You are currently viewing על העברת כספים מחו"ל לצורך רכישת דירת יוקרה

על העברת כספים מחו"ל לצורך רכישת דירת יוקרה

logo gtm

על העברת כספים מחו"ל לצורך רכישת דירת יוקרה

מאז ומתמיד נדל"ן היה מצרך יקר, ובשנים האחרונות הוא אף הפך יקר מאוד. בפרט כך הדבר כשאנחנו קונים דירת יוקרה – ובהקשר זה כדאי להזכיר שבערים הגדולות בישראל צצים יותר ויותר פרויקטים מסוג זה וזקוקים לסכומים של 7 ספרות ולפעמים אפילו 8 ספרות.

מגמה מעניינת נוספת בהקשר של רכישת דירות יוקרה היא התרחבות תחום החיפושים אחרי דירות שכאלה: ישראלים רבים קונים נדל"ן יוקרתי לא רק בארץ אלא גם בחו"ל, ובמגוון רחב של יעדים (ארה"ב, מזרח אירופה, ערים גדולות במערב אירופה דוגמת ברלין ולונדון, דרום אפריקה ועוד), ובמקביל גם מי שלא חי בישראל לאורך כל השנה או רובה בוחר לרכוש דירת פאר כאן בארץ, בין אם כהשקעה ובין אם על-מנת שתשמש אותו כדירת נופש כשהוא מגיע לישראל.

אחד השירותים החיוניים שמאפשרים את המגמות הנ"ל הוא שירות העברת כספים. כפי שקניית נדל"ן גם במדינות שבהן אנחנו לא חיים הפכה לנפוצה כחלק מהגלובליזציה הכללית שעובר העולם, כך גם האפשרות להעביר כסף, וכיום ניתן לבצע העברת כספים בכל סכום מכל מקום (כמעט) לכל מקום (כמעט), והכל בקלות ובמהירות.

מה חשוב לוודא כשמבקשים להעביר כספים בסכומים משמעותיים?

כשמטרת העברת הכספים מחו"ל היא רכישת דירת יוקרה, מן הסתם מדובר על סכומים משמעותיים למדי. במקרים אלה מתבלט הצורך לבחור נכון את שירות העברת הכספים, ובפרט לוודא כי מדובר על חברה שמתנהלת בהתאם לפרוטוקולי האבטחה המתקדמים ביותר. דגש נוסף הוא החובה לוודא שמדובר על חברה בעלת רישיון מטעם משרד האוצר לבצע העברות כספים, רישיון תקף כמובן שמעיד כי החברה מתנהלת עפ"י החוק ובהתאם להנחיות העדכניות של משרד האוצר ושל הרשות לאיסור הלבנת הון.

בנוסף חשוב לציין כי חברות מקצועיות ומנוסות בתחום מאפשרות להעביר סכומים משמעותיים מחו"ל לישראל בשתי דרכים: העברה בנקאית ומזומן. העברות בנקאיות מבוססות על מערכת ה-SWIFT הגלובלית, כך שהכסף ייכנס לחשבון הבנק הרצוי תוך זמן קצר מאוד ויוכל להוציא לפועל את עסקת רכישת דירת היוקרה בה הוא חושק, וגם כשהעברת הכספים היא על בסיס מזומן ניתן להשלים את המהלך בפרק זמן מינימלי, מבלי שתצטרכו לדאוג, כך שתוכלו להקדיש את מלוא תשומת הלב לדבר החשוב באמת, רכישת הדירה היוקרתית.

באופן טבעי חברה שאמונה על העברת כספים בסכומים משמעותיים, כאלה שניתן לקנות איתם גם דירה של גינדי (כמו כאן), תדע לבצע באופן מיטבי גם העברות צנועות יותר – כך שהיא מומלצת לכל מי שמבקש להעביר סכום כסף כזה או אחר מישראל ליעדים ברחבי העולם או להיפך, מחו"ל לארץ.

download app