fbpx
You are currently viewing העברת כספים לחו"ל בדרך הבטוחה ביותר עבורכם

העברת כספים לחו"ל בדרך הבטוחה ביותר עבורכם

logo gtm

העברת כספים לחו"ל בדרך הבטוחה ביותר עבורכם

ניתן למצוא כיום, ובמיוחד בעידן הדיגיטל, מגוון עצום של פתרונות המספקים לנו מענה למבחר רחב של צרכים. הדבר נכון גם לגבי העברת כספים, אותם סכומי כסף (גבוהים לרוב) שרוצים להעביר ממדינה אחת (ישראל) למדינה אחרת. בין אם אתם טסים לחו"ל לטיול של כמה חודשים או יותר או עוברים לגור במדינה זרה כמה שנים (במסגרת רילוקיישן מטעם מקום העבודה או מכל סיבה אחרת), חשוב שתדעו שישנן דרכים בטוחות וחוקיות לבצע העברת כספים. באילו דרכים מדובר? הנה:

אבל, תחילה, נקודות שחשוב לקחת בחשבון

כמו בכל תחום, גם כאשר מדברים על העברת מטבע חוץ ממדינה אחת לשנייה, נתקלים בלא מעט דרכים לא חוקיות לבצע את העברה. עורך דין פלילי, בכדי למנוע נושא של חובות אבודים במקרים כאלה, מוצא את עצמו מתמודד עם אתגר של ממש כדי לסייע ללקוח החשוד בהעברת הכספים לחו"ל בדרך שאיננה חוקית והוא מבסס את שירותיו על החוקים הרלוונטיים, הקשורים לכך. כדי להימנע מהתסבוכת הלא רצויה, כדאי מאד לבחון לעומק את שיטות העברת הכספים ובטרם מבצעים הזמנת מט"ח להשוות ביניהן ולבדוק איזו היא המשתלמת ביותר.

העברת הכספים באמצעות הבנקים

הבנקים הם כתובת בטוחה מאד להעביר כספים לחו"ל, אך זאת בתנאי וקיים חשבון בנק במדינת היעד (כלומר, במדינה שאליה מעוניינים להעביר את הכסף). העמלות לרוב, עבור פעולה זו, אינן גבוהות והתהליך פשוט, מהיר וקל מאד. כדאי לבדוק מול הבנק מהי הפרוצדורה, הלכה למעשה, ובהתאם לקבל את ההחלטה.

בנק הדואר כפתרון נוסף

כל עורך דין פלילי מכיר תיקים שונים העוסקים בהעברת כספים לחו"ל באופן לא חוקי. למי שלא רוצה לפגוש עורך דין כזה ולעמוד למשפט, מוצעת אפשרות בטוחה וחוקית נוספת. העברת הכספים לחו"ל דרך בנק הדואר. את הכסף אפשר להעביר לחשבון בנק קיים או ככסף מזומן. אין חובה בחשבון בנק פעיל במדינת היעד והפעולה עצמה מהירה מאד. העמלות במקרים אלה נחשבות לגבוהות יחסית.

להעביר דרך ווסטרן יוניון

חברת הכספים הגדולה ביותר בעולם – Western Union מציעה שירות העברת כספים בין מדינות וללא צורך במעורבותם של חשבונות הבנק. אפשר להשתמש בשירות זה דרך הדואר עצמו או דרך חלפני כספים, שמציעים את שירותיהם בכל רחבי הארת. עמלת המינימום אותה גובים עבור העברה זו היא 15 דולר (עבור סכומים קטנים) או יותר. לזה יש להוסיף את עמלת ההעברה שהיא אחוז מסוים מאותה סכום שהועבר.

download app