fbpx
You are currently viewing העברת כספים בין מדינות כחלק בלתי נפרד מצרכנות פיננסית כיום

העברת כספים בין מדינות כחלק בלתי נפרד מצרכנות פיננסית כיום

logo gtm

העברת כספים בין מדינות כחלק בלתי נפרד מצרכנות פיננסית כיום

העולם סביבנו משתנה בשנים האחרונות בקצב מואץ, ובעיקר הולכת ומתעצמת השפעתה של המהפכה הטכנולוגית על חיינו. מדובר בהשפעה שברובה היא מבורכת, שכן היא מקלה עלינו את ההתנהלות בתחומי חיים רבים ומרחיבה את מנעד האפשרויות שלנו. אחד התחומים שבהם המגמה באה לידי ביטוי מובהק הוא צרכנות פיננסית: בזכות האינטרנט, והעובדה שהעולם נהיה דיגיטלי באופן כללי, היכולת שלנו להתנהל באופן מושכל ולמצות את המשאבים הכספיים שלנו גבוהה הרבה יותר מבעבר.

הנגישות הגבוהה לכל המידע החיוני עבורכם

הבסיס של צרכנות נבונה הוא מידע – מידע מקיף ועדכני שיאפשר לנו לבחור את האופציה שמשרתת אותו באופן הטוב ביותר מבין כל האפשרויות הקיימות בכל התחומים הפיננסיים הרלוונטיים, בין אם אנחנו מחפשים משכנתא זולה, בין אם קרן פנסיה שתבטיח את עתידנו ובין אם הלוואה מידית לכל צורך.

המהפכה הטכנולוגית הנגישה עבורנו את כל המידע הנחוץ לנו, בדיוק כפי שמהפכת הדפוס הנגישה את הספרים לרוב האוכלוסייה והפכה את הקריאה והכתיבה לנחלת הכלל. הצורך במהפכה הטכנולוגית נבע מהקצב המסחרר שבו מתרבה המידע בימינו, ובזכותה תוכלו כאמור להגיע בקלות ובמהירות לכל המידע הנחוץ לכם לשם קבלת החלטות מיטביות.

העברות כספים – בקלות ובפשטות

עוד דוגמה לאפשרויות הרבות יותר שיש לנו כצרכנים פיננסיים היא העברת כספים בין מדינות. היקף העסקאות שמבוצעות עם גורמים מעבר לים, הן כיבואנים והן כיצואנים, עולה בהתמדה ובמידה ניכרת, ובנוסף יותר ויותר ישראלים יוצאים ליעדים שונים מעבר לים – בין אם לטובת טיול ממושך, בין אם למטרת לימודים בחו"ל ובין אם כדי לעבוד פרק זמן כזה או אחר. בכל המקרים האלה ייתכן שיתעורר צורך להעביר כספים למדינה אחרת, ובעצם לא רק ייתכן שיתעורר צורך כזה, אלה שהצורך קיים ובהיקפים הולכים וגדולים – ובזכות שירותי העברת כספים מתקדמים ניתן להעביר כסף באופן מאובטח לחלוטין, מהיר מאוד וגם משתלם הודות לשערי חליפין אטרקטיביים.

העקרונות החשובים ביותר של הצרכנות הפיננסית

בדיוק כפי שעל-מנת לנצל את כל היתרונות של העברת כספים בין מדינות נדרשת בחירה מושכלת בשירות מקצועי ומהימן, כך באופן כללי צרכנות פיננסית מבוססת על מספר עקרונות חשובים:

אפיון הצרכים האמיתיים – תרבות השפע, שהיא בעיקר תוצר של מאמץ מתמשך ורחב היקף של תאגידים כדי לשכנע אותנו לרכוש גם מה שאנחנו לא בהכרח זקוקים לו, מובילה במקרים רבים להוצאות מיותרות. כדאי לכל אחד ולכל אחת לזהות תמיד את הצרכים האמיתיים שלו, ולא להתפתות להצעות שאין בהן ערך אמיתי.

סקר שוק – המפתח השני להתנהלות פיננסית חכמה הוא השוואה בין כמה שיותר הצעות, בכל תחום. חשוב להדגיש שההשוואה היא לא רק על בסיס מחיר אלא גם על בסיס התועלת שצפויה לכם, כשלמשל אם מדובר בהלוואה, מוצר פיננסי בסיסי בימינו, חשוב לא רק שיעור הריבית אלא גם תנאי ההחזר.

download app