fbpx
You are currently viewing על השימוש בהעברות כספיות ורכישת רכב בארץ ובחו"ל

על השימוש בהעברות כספיות ורכישת רכב בארץ ובחו"ל

logo gtm

על השימוש בהעברות כספיות ורכישת רכב בארץ ובחו"ל

קניית מכונית חדשה היא אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שאנחנו מבצעים בחיים: אמנם אצל רבים מאיתנו מדובר בפעולה שמתבצעת אחת לשנתיים-שלוש, אבל גם מבחינת סכום הכסף שמוקדש לקנייה זו וגם מבחינת ההשפעה של הרכישה על איכות החיים שלנו, זוהי עסקה משמעותית, מה גם שבנוסף יש לנו בלא מעט מקרים חיבור רגשי לרכב. בהתאם סוכנויות רכב הן מקומות שחשוב להתנהל בהם באופן מושכל, ועוד לפני ההגעה לסוכנות כזו או אחרת כדי לבחון מה מצב המזומנים בחשבון הבנק שלנו ואילו מכוניות אנחנו בעצם יכולים להרשות לעצמנו.

פשוט, מהיר – ובטוח

כשאנחנו נכנסים אל סוכנויות רכב (לדוגמא כאן), מן הסתם הדגש העיקרי שלנו הוא הביצועים של כל דגם, ובפרט אנחנו זקוקים למכוניות שקל לתפעל, שמגיעות למהירות הרצויה בקלות ומעל לכל – בטוחות. אלה הם גם המאפיינים של שירות העברת כספים בימינו, מכמעט כל מקום בעולם לכמעט כל מקום. כמובן שעל-מנת שהעברת הכספים אכן תהיה מאובטחת לחלוטין ושתוכלו לבצע אותה בראש שקט חשוב לבחור נכון את החברה שאיתה אתם מבצעים את ההעברה (בדיוק כמו שנסיעה בראש שקט במכונית שלכם תלויה בבחירה חכמה של הרכב) – ומבחינה זו אין תחליף לניסיון רחב היקף.

עוד מכנה משותף בין קניית מכונית לבין העברה כספית הוא ההבנה שהעלות חשובה, אבל לא הכי חשובה ובוודאי שלא הפרמטר החשוב היחיד: כפי שכדאי להעדיף רכב מעט יותר יקר אם הוא מספק רמת בטיחות גבוהה יותר וביצועים מרשימים יותר באופן כללי, כך מומלץ בחום להעדיף שירות העברת כספים ששער החליפין שלו אולי גבוה באגורה או שתיים, אבל הוא מבצע את העברת הכסף במהירות, ביעילות וברמת ביטחון מרבית. בפרט כך הדבר כשאנחנו נעזרים בשירות זה לצורך קניית רכב, כך שעל הפרק סכום כסף גבוה יחסית – שירות העברת כספים מאפשר לנו להעביר כסף מחו"ל לארץ לטובת קניית מכונית בישראל וגם העברת סכום רצוי מכאן אל מעבר לים, כשלמשל אחד מבני המשפחה לומד בחו"ל ורוצה לרכוש שם רכב שישמש אותו. המהירות שבה מתבצעת העברת הכספים עשויה להיות קריטית אף היא, ובפרט במקרים שבהם סוכנויות רכב מציעות מבצע אטרקטיבי לזמן מוגבל ואתם זקוקים לכסף באופן מידי.

איך לקנות רכב במחיר משתלם במיוחד?

סוכנויות רכב רבות, ובעצם כמעט כולן, מציעות לא רק דגמים מתקדמים ומבצעים אטרקטיביים אלא גם תוכניות מימון שונות. לכאורה כדאי לנצל אותן ולקבל מכונית חדשה תמורת סכום ראשוני צנוע – אולם ההמלצה היא לבחון היטב את סך התשלום שתשלמו אם תבחרו בתוכנית מימון. אמנם בעזרת שירות העברת כספים תוכלו להעביר מדי חודש את הסכום החודשי שיש לשלם לסוכנות כשבוחרים בתוכנית מימון, ולעשות זאת כאמור בקלות ובמהירות, אבל לפעמים דווקא תשלום מלוא הסכום מראש הוא האופציה הבאמת משתלמת. אם מצאתם שאכן כדאי לכם לוותר על המימון ופשוט להעביר את הסכום המלא, ניתן לעשות זאת בעזרת שירות העברת כספים בפשטות ועם מקסימום שקט נפשי.

download app