fbpx
You are currently viewing מסע הקניות של הישראלים בחו"ל – דרך מסך המחשב

מסע הקניות של הישראלים בחו"ל – דרך מסך המחשב

logo gtm

מסע הקניות של הישראלים בחו"ל – דרך מסך המחשב

אפשר לומר ללא כל ספק כי הישראלים הם עם של צרכנים. לא באמת צריך לסיבה למסיבה על מנת להתחדש, לקנות ולהשתדרג במוצרים חדשים, אלא מסעות הקניות הפכו לתחביב חביב במיוחד על קהל הקונים הישראלי. אם חשבתם שהקניות המדוברות מסתכמות בגיחה אל מרכז הקניות הקרוב או רק בעת שמדובר על טיול לחו"ל, הרי שלא כך הדבר.

כיום, יותר מתמיד, רבים הישראלים שרוכשים מגוון רחב של מוצרים דרך מסך המחשב שלהם, ברכישות מקוונות באתרים השונים. מה שפעם היה סבוך מבחינה לוגיסטית, בעיקר בעת שדובר על העברת הכסף מהלקוח אל החנות, הרי שכיום מדובר על אופי אחר של העברת הכספים, שמאפשר לכל אחד מכל מקום לרכוש את הפריטים החביבים עליו. ביצוע קניות בחו"ל מסלון ביתכם? יש דבר כזה!

אז מה ניתן לרכוש בחו"ל כיום?

אלו מכם שטרם התנסו בחוויה של קניות באתרים מקוונים, אולי לא יודעים איזה עולם חשוף בפניהם. אם כן, מה באמת ניתן לרכוש כיום? האמת היא שפשוט הכל! ישנם אתרים ממוקדים שמציעים למכירה מוצרים ספציפים בהם הם מתמחים, לצד חנויות שהן מעין כל-בו גדול שבו תוכלו למצוא ספרים, מוצרי חשמל, בגדים, איפור, תכשיטים, אביזרי ספורט, ופשוט: הכל!

לא אחת ישראלים מוצאים ברכישות המקוונות באינטרנט כזולות יותר ואף מהנות יותר. במקום לגשת אל החנות, להיות נתונים לחסדיהם של נותני השירות, לעמוד בתור ולפעמים גם לשלם ביוקר, הרי שכיום ניתן לרכוש בצורה עצמאית, בזמנכם הפנוי, את כל שתרצו. הרכישה המקוונת אף מאפשרת לכם להשוות מחירים בקלות שכן מדובר על נדידה מאתר לאתר ולא מחנות פיסית אל חנות אחרת.

על פי איזה שער מחייבים אתכם?

בעת שאתם רוכשים את המוצרים שלכם דרך אתרים בחו"ל, הרי שחשוב לשים לב אל המטבע שדרכו מתבצעות העסקאות באתרים. באתרים הבריטיים לדוגמא, הרי שהמטבע הוא הלישט, ועל כן בעת שהינכם רואים את המחיר, עליכם לבצע את החישוב לכמה עולה לכם המוצר בסופו של דבר בשקלים. דומה הדבר בעת שמדובר על דולר או על יורו שהערך שלהם נוטה להשתנות. לכן, חשוב לעקוב אחר ערך המטבע בכל רגע נתון, ובעיקר במעמד הרכישה שלכם.

ממה כדאי להיזהר?

הדרך הפופולארית ביותר לתשלום כיום היא באמצעות כרטיס האשראי שלכם, שאותו אתם מזינים באתר. רגע לפני שאתם מזינים את פרטי האשראי שלכם, חשוב לוודא כי מדובר על אתרים פופולארים שיש להם קהל רב ונאמן. תוכלו לקרוא ביקורות על האתרים השונים וכך לקבל שיקוף אודות רמת הבטיחות ושביעות הרצון של הלקוחות השונים.

האתרים הגדולים מאובטחים תחת התקנים המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות שקטים. בכל מקרה, כדאי לבצע בדיקות מקדימות שונות, גם ביחס לאופי השירות לרבות זמן המשלוח, תנאי החזרת המוצר וטיב השירות באופן כללי. קניה מוצלחת!

download app