fbpx
You are currently viewing מה זה ניכיון שיקים ולמה זה משתלם?

מה זה ניכיון שיקים ולמה זה משתלם?

logo gtm

מה זה ניכיון שיקים ולמה זה משתלם?

ראשית, נבין מהו בדיוק שירות ניכיון של שיקים, ונבין איך זה בדיוק עובד

שיקים, או המחאות בנקאיות, הם אחד הכלים הכלכליים המוכרים ביותר בעולם שבו אנו חיים. מדובר למעשה בשטר קטן שעליו אנחנו חותמים בכדי להעביר כסף לגורם מסוים, או לחילופין לקבל כספים עבור מטרות שונות. כך, הרבה פעולות כלכליות סטנדרטיות מתבצעות באמצעות שיקים – בין אם מדובר בתשלומים קבועים כמו שכר דירה או תשלום לספקים ולנותני שירות שונים, ובין אם מדובר במתנות שאנחנו נותנים באירועים וכדומה. עם זאת, ישנם לא מעט מצבים בהם אנחנו מקבלים צ'ק לפירעון בתאריך עתידי (שכר דירה הוא דוגמה טובה לכך, וכן מצבים של תשלום על שירות בתאריך עתידי), ואנחנו צריכים לקבל את הכסף שהצ'ק הזה מגלם באופן מידי.

במצבים שכאלה אנחנו צריכים שירות של ניכיון שיקים – שירות שלו אנחנו מעבירים את הצ'ק עצמו ומקבלים עבורו את הכסף המזומן שהצ'ק אמור להכניס לחשבון הבנק שלנו, בניכוי ריבית מסוימת שממנה נובעים רווחי השירות אליו אנחנו פונים. כעת, כשאתם מבינים מהו בדיוק השירות הזה, חשוב להבין האם מדובר בשירות רלוונטי ונחוץ עבורכם, ולהבין בדיוק מה הקשר בין שירות שכזה לבין צרכים כמו העברת כספים מידית.

באילו מצבים מדובר בשירות משתלם עבורכם? כיצד הוא מתאים לסיטואציות שונות?

  • צורך דחוף במזומן – ישנם לא מעט מצבים בהם אנחנו זקוקים באופן מידי ודחוף לכסף מזומן. מצבים אלה לא פוסחים על אף אחד מאתנו, ואנחנו צריכים לדעת כיצד להיערך למצבים שכאלה בצורה נכונה וכיצד לנהוג בצרוה נכונה בהם. אחת האפשרויות שניצבות בפנינו במצבים שכאלה היא פנייה לשירות מקצועי של ניכיון שיקים, שייקח את השיקים הדחויים שקיבלתם ואת השיקים שאתם מקבלים עבור פירעון עתידי, וייתן לכם בעבורם את הערך שאתם צריכים לקבל בעתיד באופן מידי. במצבים אלה, שיכולים להיות רלוונטיים כאשר יש צורך בתשלום דחוף באופן פרטי או עבור העסק שלכם – מדובר בשירות שמהווה חבל הצלה של ממש.
  • אי הסתמכות על שיקים – ישנם לא מעט אנשים, שבמקרים רבים גם זקוקים לשירותים כמו העברת כסף מזומן ברחבי העולם ושירותים דומים אחרים, שמעדיפים לא לשחק בחוקים הכלכליים הסטנדרטיים שמרבית האנשים משחקים לפיהם. במצבים אלה, בהם אולי לא מנהלים חשבון בנק סטנדרטי, ובוודאי שלא מסתמכים על שיקים וכרטיסי אשראי אלא רק על כסף מזומן – יש צורך במענה גם כאשר אין לנו ברירה ואנחנו מקבלים תשלום כזה או אחר בשיקים. עלינו למצוא שירות שיבצע עבורנו ניכיון שיקים, וכך נוכל לקבל את הערך המתאים על השיקים שאנחנו מקבלים באופן מידי ובמזומן, בכדי שנוכל לעשות עם הכסף הזה לביתנו ולשמור אותו בצורה שאנחנו רואים לנכון, מבלי להסתמך על בנקים ועל כללים כלכליים שאולי אינם רלוונטיים אלינו. מרגע ההעברה של הצ'ק, האחריות על הפירעון שלו וכך גם ה"רווח" שיופק ממנו – הם כבר לא ענייננו ולא צריכים להעסיק אותנו, אלא את החברה שאליה פנינו לצורך שירות זה.

אם אתם מעוניינים בכסף מזומן מידי, למטרות שונות – אתם צריכים לנכות שיקים עם שירות שמתמחה בכך

שירות של ניכיון שיקים הוא שירות שצריך לעבור כמה וכמה אישורים לפני שניתן לפנות אליו בראש שקט, כאשר מדובר בשירות כלכלי חשוב ומשמעותי אמנם – אך גם כזה שיכול להפוך בקלות ללא חוקי אם לא מתנהלים בצורה נכונה איתו. לכן, חשוב מאוד שתפנו רק לחברה מקצועית ואמינה בתחום – ותקבלו את המענה שנחוץ לכם עבור הצורך המידי שלכם במזומן – בדומה למענה שאתם מקבלים בהעברת כסף מזומן באופן מידי ברחבי העולם.

download app