fbpx
You are currently viewing המינוס לוחץ עליכם? הנה מספר דרכים לניהול המצב הכלכלי.

המינוס לוחץ עליכם? הנה מספר דרכים לניהול המצב הכלכלי.

logo gtm

המינוס לוחץ עליכם? הנה מספר דרכים לניהול המצב הכלכלי.

אם אתם מוצאים את עצמכם כל הזמן במינוס בבנק, או שאתם נאבקים כדי לייצב את מצבכם הכלכלי – חשוב שתדעו כי באמצעות התנהלות כלכלית נכונה, תוכלו לייצב את המצב הכספי שלכם, ואפילו לחסוך!

אז איך עושים זאת נכון?

כמה טיפים לניהול המצב הכלכלי

הגדילו הכנסה – בתחילה כדי להתמודד עם המינוס, יש תמיד לנסות להגדיל הכנסה. נסו לפעול לקבלת עבודה נוספת כמו ביצוע עבודה מהבית או ביצוע עבודות ניקיון, בייביסיטר, וכדומה. הוסיפו כמה שעות עבודה בשבוע, ועם הכסף שתרוויחו התנהלו בשוטף. כל זאת כדי שהמשכורת שלכם תתחיל לכסות את המינוס.

צמצמו הוצאות – עבדו לפי תקציב חודשי תוך שאתם משלמים על סחורה ושירותים רק במזומן. היפטרו מכרטיסי האשראי ובחרו בתקציב קבוע של מזומנים להתנהלות יום יומית. חשוב לעשות סדר בתשלומים, בביטוחים ולמקד את כספכם במטרות חיוניות בלבד. צאו פחות למסעדות ובתי קפה, ארגנו שווקי "תן וקח" כדי שתוכלו לצמצם בהוצאות רכישת חפצים ובגדים ובכלל – חשבו קצת יותר חסכני בהתנהלות היום יומית שלכם.
קחו הלוואה לכיסוי המינוס – לעיתים קבלת הלוואה מהבנק או מחברות חוץ בנקאיות מסייעת להתנער מאבק ומהמצב הכלכלי העגום, ובכך להתחיל מחדש. בדקו תנאים להלוואה ללא קשר לחשבון הבנק שלכם, תוך בחירת חברה חוץ בנקאית שיכולה להציע לכם מימון בתנאים טובים. היכנסו לכאן: לפרטים נוספים.

בחרו חברות מקצועיות לניהול כספים או העברת כספים – גם כאשר המצב הכלכלי דוחק אנו מבצעים מפעם לפעם העברת כספים מבנק אחד לשני, או העברות של כספים אל ארצות רחוקות. בחרו חברות מקצועיות המסייעות לנהל כסף באמצעות העברות כספים בינלאומיות, איסוף מזומנים והעברת כספים למוטבים, המרות מט"ח, סיכום חשבונות בנק, שיווק כרטיסי אשראי ועוד. בכך תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פעולות פיננסיות לניהול נכון ואפקטיבי יותר של כספכם.

הפקידו כספים לקופות גמל ותכניות חסכון – התייעצו עם יועצי הבנק ונסו להבין איזה סוג חסכון או השקעה יתאימו למצבכם. הקמת תכנית חסכון, גם כאשר אתם נמצאים במינוס – תקנה לכם בטחון להמשך החיים.

לסיכום, גם אם אתם נמצאים במינוס, ישנו פתרון! יועצים של חברות פיננסיות, יועצי הבנק, ואף רואה חשבון מנוסה – כולם יוכלו לספק לכם עצות מטיבות להתנהלות כלכלית נכונה.

download app