fbpx
You are currently viewing דרכים מרכזיות להעברת כספים לחו"ל

דרכים מרכזיות להעברת כספים לחו"ל

logo gtm

דרכים מרכזיות להעברת כספים לחו"ל

אנחנו חיים בעולם שהוא בעצם כבר כפר גלובלי לכל דבר, ובהתאם מבצעים יותר ויותר אינטראקציות עם חו"ל. אחת מהן היא העברה של כספים ליעדים שונים ברחבי הגלובוס, למטרות שונות – וכדאי לדעת איך לעשות זאת באופן הבטוח ביותר והמשתלם ביותר.

העברה ישירה לחשבון הבנק

דרך אחת שבה ניתן להעביר כסף לגורם כזה או אחר שנמצא מעבר לים, בכמעט כל מדינה שהיא, היא העברה ישירה של הסכום המבוקש לחשבון הבנק של אותו גורם. העברת הכספים בדרך זו מבוססת על מערכת עולמית שנקראת SWIFT – נדבך מרכזי בגלובליזציה ובצמצום השפעת המרחק הפיזי על האפשרויות העומדות בפנינו הוא הטכנולוגיה שלא מפסיקה להשתכלל – ומחייבת כמובן קיומו של חשבון בנק מתאים, כלומר כזה שלגורם שאליו אנחנו רוצים להעביר את הכסף ישנה גישה אליו (כשבאופן טבעי עדיף שחשבון הבנק יהיה בבעלותו הבלעדית).

העברת כסף על בסיס מזומן

דרך מרכזית שנייה להעברת כספים לחוץ לארץ היא על בסיס מזומן – הגורם שרוצה לשלוח את הכסף נכנס כאן בישראל לסניף של חברה שעוסקת בהעברת כספים לחו"ל, משלם את הסכום המבוקש (בתוספת עמלה, כמובן), ותוך דקות אחדות האדם שאליו מיועד הכסף יקבל את הסכום הרצוי במזומן, באחת השלוחות של החברה בעולם. בהתאם כדאי כמובן לבחור בחברת העברת כספים שמאפשרת את קבלת הכסף במדינות רבות ככל האפשר וביעדים רבים בכל מדינה.

הפרמטרים לבחירת החברה שתבצע את ההעברה

ישנם 4 פרמטרים עיקריים לבחירת החברה שתבצע עבורנו את העברת הכספים לגורם בחו"ל שאליו אנחנו רוצים לשלוח סכום כזה או אחר: אמינות, מהירות, שירות ומחיר.

אמינות – באופן טבעי אף אחד ואף אחד לא אוהבים לשים את כספם על קרן הצבי, אלא רוצים לדעת בוודאות מוחלטת שהכסף שאנחנו משלמים בארץ אכן יגיע ליעד הנכון מבחינתנו. בהתאם חשוב לבחור בחברה מנוסה ו-ותיקה, שנתפשת כאמינה, וכמובן שרישיון מטעם משרד האוצר הוא חובה. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי חברות העברת כספים מחויבות לפעול בהתאם לחוק איסור הלבנת הון.

מהירות – בעידן הנוכחי אנחנו רוצים שכל פעולה תתבצע במהירות רבה ככל האפשר, וכך גם העברת כספים לחו"ל.

שירות – שירות מקצועי הוא עוד פרמטר שאסור להתפשר אליו, כשבין השאר כאמור חשוב לוודא כי החברה שאיתה בוחרים לבצע את ההעברה תוכל לספק את הכסף לגורם בחו"ל במקום נוח מבחינתו (או ישירות לחשבון הבנק שלו, אם ישנו כזה).

מחיר – העמלה המשולמת בעבור השירות של העברת כספים לחו"ל צריכה להיות כזו שמבטיחה עסקה משתלמת מבחינתנו.

למי מיועד השירות של העברת כספים לחו"ל?

העברת כספים לחוץ לארץ היא שירות שמיועד הן לאנשים פרטיים (ובפרט כשרוצים לשלוח סכום מסוים לקרוב שנמצא מעבר לים) והן לחברות, שממילא זקוקות למגוון רחב של פתרונות מימון ובהם גם שירותי ניכיון צ'קים והלוואות לעסקים.

download app