fbpx
You are currently viewing דגשים לטיפול בהעברות כספים לעסקים משפחתיים בישראל עם סניפים בחו"ל

דגשים לטיפול בהעברות כספים לעסקים משפחתיים בישראל עם סניפים בחו"ל

logo gtm

דגשים לטיפול בהעברות כספים לעסקים משפחתיים בישראל עם סניפים בחו"ל

לצד חברות שפועלות במסגרת עסקית פיננסית שאיננה בעלת הקשר משפחתי, ישנם עסקים אחרים, הפועלים במסגרת משפחתית. ולצד עסקים משפחתיים הפועלים בשוק המקומי, בישראל בלבד, יש גם עסקים משפחתיים בישראל שיש להם סניפים או שלוחות בחו"ל. ניהול של חברת משפחתית בעלת סניפים מרובים הינו מלאכה מאתגרת. בין היתר, עולה הצורך לתת את הדעת על ניוד כספים וביצוע העברות מסניפים בחו"ל לישראל ולעיתים – גם מישראל לחו"ל.

מעבירים כספים ומוזילים עלויות

במשך שנים ניתן היה לבצע העברות כספים מחו"ל לארץ ולהפך רק באמצעות המערכת הבנקאית. כחלק מהגברת התחרות בשוק הפיננסי המקומי והבינלאומי, התיר משרד האוצר גם לחברות פרטיות לבצע העברות. דגש חשוב עבור עסקים משפחתיים בעלי פעילות בינלאומית וסניפים בחו"ל הינו שישנה יכולת להוזיל באופן ניכר את העברות הכספים כאשר בוחרים לשנות הרגלים ולוותר על ביצוע הפעולה בערוצים וותיקים ויקרים. העברות שמבוצעות דרך המערכת הבנקאית הישראלית או בבנק הדואר הרבה יותר יקרות מהחלופה הפרטית.

ניתן להעביר מזומן

יש לכם עסק משפחתי עם סניפים בחו"ל ואתם צריכים להעביר מזומן ישירות לסניף רצוי? ואולי אתם שייכים לאותם עסקים משפחתיים בישראל שרוצים מעת לעת להעביר מזומן לשותף עסקי, ספק או סוכן? חשוב שתדעו שיש חברות ישראליות הפועלות בתחום העברות הכספים ואשר יכולות לבצע העברה של מזומן, ללא כל בעיה. כאשר רוצים לבצע העברה לחו"ל, ניתן להגדיר בקלות את המוטב ולדאוג לכך כי יקבל מזומן בסכום הנבחר. את הכסף ניתן לאסוף במשרדיהם של סוכנים או חברות כספים גלובליות שמקיימות שיתוף פעולה עם חברה פיננסית ישראלית שתבצע עבורכם את ההעברה.

איך תדעו שההעברה בטוחה?

ישנו דגש חשוב ביותר לכל אותם עסקים משפחתיים בישראל שרוצים לוודא שהעברת הכסף תהיה בטוחה ומהירה. הדגש הינו לוודא כי החברה שתבצע עבורכם את ההעברה תהיה חברה מוכרת וידועה. מצד אחד, חשוב שזו תהיה חברה שפועלת באישור משרד האוצר הישראלי, כזאת שמקפידה של ביצוע העברות בסגנון סוויפט – מערכת העברות מקובלת, להעברות בינלאומיות. מצד שני, חשוב שזו תהיה חברה המקיימת שיתוף פעולה עם חברות פיננסיות המהוות שותפים עסקיים מעבר לים. אלה שתי האינדיקציות שיעידו כי הכסף שלכם תמיד יועבר באופן בטוח וגם מהיר.

יש לכם חברה משפחתית? יש לכם חנויות, מפעלים ואולי אתם מספקים שירותי מידע או טכנולוגיה? כל חברה משפחתית שרוצה להתנהל בצורה חכמה חייבת לתת את הדעת לנושאים כגון יעילות ואמינות. כאשר רוצים להעביר כסף לספקים, כאשר זקוקים להעברת כספים מהמטה העסקי או מההנהלה ולא רוצים טעויות, נחוצה חברה מובילה ואמינה להעברות גלובליות. חברה יעילה להעברות מציעה גם אפשרות לתשלומי אונליין ולא פחות חשוב – שער חליפין שישתלם לכם. שימו לב לדגשים שלעיל ותוכלו ליעל את הפעילות העסקית שלכם, לעמוד בהתחייבויות עסקיות ותוך כדי כך, להוזיל את עלויות הטיפול בכסף.

download app