fbpx
You are currently viewing איך תתקצבו את עצמכם בחופשה הקרובה בחו"ל?

איך תתקצבו את עצמכם בחופשה הקרובה בחו"ל?

logo gtm

איך תתקצבו את עצמכם בחופשה הקרובה בחו"ל?

אם אתם חושבים לנסוע לחו"ל עם הילדים אתם בוודאי רוצים לעשות הכול כדי שהחוויה הזאת תהיה נפלאה. עם זאת, כל הורה שכבר לקח את הילדים שלו לחו"ל יודע לומר: זו הוצאה כלכלית לא קטנה ובהחלט חשוב לעשות הכול כדי להתמודד איתה בצורה נכונה. השאלה היא איך עושים זאת ואיך אתם מתכוונים לשלם בכל מקום שאליו תגיעו. ראשית, ההמלצה שלנו היא לתכנן את הטיול מראש ולהגדיר על כמה עומד התקציב שלכם כי זו תהיה הדרך הכי טובה להימנע מהוצאות כלכליות מיותרות ולא צפויות. שנית, כדאי שתבדקו מראש איך להוציא את הכסף כי אתם מרוויחים בשקלים אך בחו"ל אתם משלמים באירו, בדולר או במטבעות אחרים.

מדוע עדיף להימנע ממשיכת כרטיס באשראי?

אין ויכוח על כך שאל כל מדינה בעולם היום אתם יכולים להגיע עם כרטיס האשראי שלכם ופשוט למשוך כסף. עם זאת, האם זה באמת משתלם, כלכלי וחכם? התשובה היא חד משמעית לא. כאשר מושכים כסף בכרטיס אשראי משלמים על כך עמלה מאוד גבוהה ולכן כדאי לחשוב על האופציה של העברות כספים לחו"ל. זה לא משנה איזה כרטיס אשראי יש לכם כי בכל מקרה תשלמו עמלות גבוהות על המשיכה ועל המרות הכספים ולכן אנחנו מציעים לכם:

  • לתכנן מראש את התקציב
  • לדעת כמה כסף דרוש לכם
  • להעביר את הכספים לטבע הדרוש טרם היציאה מהארץ

איך עושים את זה בפועל?

כאשר מדברים על העברות כספים לחו"ל מדברים על פעולה פשוטה שניתן לבצע אפילו בלי לצאת מהבית, כמו כל פעולה אחרת שנרצה לעשות בעידן המודרני. לכן כל מה שאתם צריכים זה לפנות אל חברה שעוסקת בתחום הזה, לעשות כמה בירורים ופשוט להעביר את הכסף. אתם תראו שזו פעולה שמאוד פשוט, קל ומשתלם לעשות, אז למה לחשוב פעמיים? אין סיבה שבגללה אתם צריכים להכביד עוד יותר על ההוצאות שלכם בהקשר של החופשה ולכן חשוב לבצע העברות כספים לחו"ל עוד היום.

איך יודעים כמה כסף לקחת?

השאלה החשובה באמת היא לא רק איך מבצעים העברות כספים לחו"ל אלא כמה כסף אנחנו באמת צריכים ואין תשובה פשוטה על כך. יש כמה דברים שכדאי לכם לברר מראש ולשים לב אליהם בהקשר הזה, כמו לדוגמה: האם אתם משלמים על הטיסות מראש ובעזרת כרטיס האשראי שלכם? האם אתם רוצים לשלם על המלונות בשקלים מבעוד מעוד או שזה בכלל לא אפשרי?

קחו בחשבון כי אתם צריכים לחשוב על ניהול תקציבי נכון כמו: איזה פעילויות תרצו לעשות בחופשה, האם אתם רוצים לאכול בדירה שתשכרו או במסעדות? ייתכן שתזקקו לגיוס הלוואות חוץ בנקאיות, כל הפרטים האלה יכולים להשפיע על העלויות הכלליות של החופשה ולכן יש להתייחס אליהם. לא תמיד חופשה משפחתית חייבת לעלות הרבה ואתם תראו שתחזרו עם טעם של עוד אחרי נופש כזה.

download app