fbpx
You are currently viewing ספטמבר 2018: 30 כרטיסים למועדון הווטרנים של ת"א

ספטמבר 2018: 30 כרטיסים למועדון הווטרנים של ת"א

logo gtm

09.05.2018 מתוך GLAMURE

ספטמבר 2018: 30 כרטיסים למועדון הווטרנים של ת"א

לכבוד ה-9.5, וחגיגות יום הניצחון, חברת GMT, בשיתוף עם חברת GMONEYGRAM, העניקה למועדון הווטרנים של תל אביב 30 כרטיסים לקונצרט של הפסנתרן והמנצח האגדי של הפילהרמונית של סנט פטרסבורג- יורי טמירקנוב.

המופע החגיגי, המתקיים לכבוד יום הניצחון, התקיים ב-9/2018 וב-10/2018 למאי בהיכל התרבות בתל אביב.

הפילהרמונית של סנט פטרסבורג, בין המפורסמות והטובות בעולם, הגיע לסיבוב ההופעות הקצר לישראל הן לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינה והן לכבוד יום הניצחון החל כמה ימים מאוחר יותר.

ב-9.5 ניגנה התזמורת את "הסימפוניה של לנינגרד" של המלחין שוסטיקוביץ', וב-10.9 הפסנתרן הבינלאומי, ניקולאי לוגנסקי, ניגן קונצרט לפסנתר מעת רחמנינוב, ואת הערב חתמה התזמורת הפילהרמונית עם היצירה "שחריזאדה" של ניקולאי רימסקי- קורסקוב.

GMT ו- MONEYGRAM רואות חשיבות רבה בנתינה עבור ולמען הוטרנים של מלחמת העולם ה-2.

"הם עברו זמנים קשים בחייהם, כאשר נלחמו באחת מן המלחמות העקובות מדם שידעה המאה ה-20. לכן זה טבעי עבורנו שלקראת יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, נוכל להעניק להם חזרה" מסרה קטיה מאור, מנהלת קשרי לקוחות סוכנים של חברת GMT.

חשוב לציין שפרט לאירועים מיוחדים לכבוד יום הנצחון, חברת GMT, פועלת רבות בצורה שוטפת למען החברה הישראלית כולה, כחלק הפעילות הזו כולל גם עזרה למען חיילים בודדים הנמצאים בארץ ללא משפחה.

חברת GMT היא מוסד פיננסי המוכר על ידי הבנקים המובלים בישראל, ומתמחה בעברות כספים לחו"ל. 250 סניפים, בפריסה ארצית, מאפשרים ל- GMT להעניק שירותי העברות כספים לכל העולם לכל העולם, ועוד מגוון שירותים פיננסים בכל הארץ. לקוחות GMT יכולים לבחור בין שני סוגי העברות; העברה מהירה במזומן והעברה בנקאית.

"אנחנו עובדים עם המערכות הפיננסיות המתקדמות ביותר. צוות הפיתוח שלנו בנה מערכת  קלה לתפעול על מנת שהסוכנים שלנו יוכלו להעניק את סל השירותי שלנו בצורה הפשוטה ביותר" מספרת קטיה מאור, מנהלת קשרי הלקוחות של GMT.

חברת GMT מעניקה שירותים פיננסים, אשר בעבר ניתן היה לקבל רק בבנק, במחירים נמוכים יותר תוך מתן שירות מהיר ויעיל.

שיתוף הפעולה של GMT עם חברת MONEYGRAM, אשר גם היא מתמחה בשירות העברות כספים לחו"ל, מאפשר מתן שירותים לסוגים שונים של לקוחות; המעבירים כסף לבני משפחתם, לחברים, לשותפים עסקיים ועוד. לחברת MONEYGRAM פריסה בינלאומית בה ניתן לקבל את שירותי החברה.

download app