פניות הציבור
אנו ב-GMT מחויבים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים הבאים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי.
אנו מאמינים שהשירות שאנו מספקים הוא אחד מהגורמים המרכזיים לשימור נאמנות וליצירת קשר ארוך טווח עם לקוחותינו.
ניתן לפנות אל שירות הלקוחות בדרכים הבאות:
03-3722800
אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות לממונה על טיפול בתלונות הציבור בחברה, הגב' אנה בורקובסקי, באמצעי התקשורת הבאים:
03-3722800
ראול ולנברג 18, בניין ,C קומה 1, תל אביב
אל הפניות יש לצרף:
א. שם הפונה, מספר תעודת זהות, כתובת למשלוח תשובה וטלפון לבירורים;
ב. האם הוא פונה עבור עצמו או עבור מישהו מטעמו. ככל שהפנייה הינה עבור אדם אחר, יש לצרף ייפוי כח;
ג. ציון מספר עסקה או כל פרט רלבנטי אחר הכולל תאריך האירוע, שעה ומקום;
ד. תיאור פרטי הפנייה;
ה. צירוף אסמכתאות תומכות.
לתשומת ליבכם ייתכן ששיחות טלפוניות עם החברה, ישמרו במאגר מידע של החברה או מי מטעמה, בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו, וישמשו לצורך תיעוד, בירור, שיפור השירות, בקרה וניהול סיכונים.
גרסה: נובמבר 2025

WhatsApp
מוקד טלפוני
