"בתפקידי כסמנכ"לית שיווק, אני משתמשת באופן קבוע במודל AI בשם Claude כדי לבצע אופטימיזציה יעילה וחדשנית של קמפיינים ולקדם את המטרות השיווקיות והעסקיות של חברת GMT," משתפת נטלי אוריצקי אריאלי, סמנכ"לית השיווק של חברת הטכנולוגיות הפיננסיות GMT.
"בתפקידי כסמנכ"לית שיווק, אני משתמשת באופן קבוע במודל AI בשם Claude כדי לבצע אופטימיזציה יעילה וחדשנית של קמפיינים ולקדם את המטרות השיווקיות והעסקיות של חברת GMT," משתפת נטלי אוריצקי אריאלי, סמנכ"לית השיווק של חברת הטכנולוגיות הפיננסיות GMT.