קהילת העובדים הזרים בישראל מתרחבת במהירות – מהן ההזדמנויות למותגים?
קהילת העובדים הזרים בישראל צומחת במהירות, מה שמייצר הזדמנויות עסקיות משמעותיות למותגים. כיום, מעל 160,000 מהגרי עבודה מהווים כ-10% מכוח העבודה במגזר העסקי. בעקבות המלחמה, הגיעו לישראל עשרות אלפי עובדים זרים נוספים, והמדינה מתכננת להגדיל את מספרם לכ-330,000.
כדי לשווק לקהילה זו, יש לבצע מחקר שטח מעמיק, לשתף פעולה עם משפיענים מקומיים, ולהתאים את המסרים התרבותיים. בנוסף, חשוב להשקיע בנוכחות דיגיטלית מותאמת וליצור תוכן שמעודד מעורבות. חברות שמאמצות גישה רגישת תרבות לא רק שזוכות ליתרון תחרותי, אלא גם מצליחות לחבר בין תרבויות ולבנות קשרים אמיתיים.