ריכזנו בשבילכם שאלות וכמובן תשובות הקשורות להעברות כספים ולשאר השרותים הפיננסים שלנו.
לא מוצאים תשובה לשאלתכם? אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים המפורטות בעמוד צרו קשר
אז איך שולחים כסף?
ניתן לגשת לאחד מסניפינו הפזורים בכל ישראל
במידה ואתם גולשים מהנייד, ניתן לנווט ישירות מהאתר שלנו באמצעות אפליקציית WAZE או MOOVIT ולהגיע ישירות לסוכן שלנו.
בעזרת MY GMT אתם יכולים להירשם לאזור האישי שלכם ולבצע פעולות דרך האתר שלנו
אלו מסמכים אני צריך להביא איתי בעת שליחת כסף?
לצורך ביצוע העברת כספים חובה להצטייד בתעודה מזהה אחת לפחות המכילה: תמונה, מספר זהות וכתובת (תעודת זהות ישראלית ו/או רישיון נהיגה). לעיתים, ישנו צורך בתעודה מזהה נוספת, לכן בכדי להימנע מאי נעימות, הביאו איתכם תעודה נוספת.
במידה ואתם מעוניינים לעשות העברת מזומן לחו”ל, חשוב לדעת את שם המוטב בחו”ל באופן מדוייק באנגלית כפי שהוא מופיע בדרכון. במידה ואתם מעוניינים לבצע העברה לחשבון בנק בחו”ל, חשוב לוודא את פרטי החשבון המלאים בחו”ל, כולל שם חשבון הבנק, שם הבנק, קוד ה- SWIFT של הבנק, כתובת הבנק המלאה וכמובן מספר החשבון. בנוסף, חשוב ביותר להביא מסמכים המאמתים את חשבון הבנק בחו״ל.
שלחו לי כסף מחו”ל, כיצד אפשר לקבל אותו והיכן?
העברות אשר נשלחו מחוץ לישראל, ניתן לקבל בכל אחד מסניפי GMT או ישירות לחשבון הבנק שלכם.
לרשימת סניפי העברות כספים של GMT בישראל
חשוב לזכור! וודאו כי הועבר אליכם כסף באמצעות אחת מהחברות השותפות שלנו:
MoneyGram
Contact
Golden Crown
IntelExpress
Rico Express
Welsend
בעת קבלת העברת הכספים מחו״ל בישראל עליכם להזדהות באמצעות תעודה מזהה המכילה תמונה, מספר זהות וכתובת מלאה (תעודת זהות ישראלית ו/או רישיון נהיגה ישראלי).
כמו כן, יש להצטייד בקוד הסודי של ההעברה אותו קיבלתם מהשולח בחוץ לארץ.
היכן ניתן לבדוק את רשימות הסניפים בהם ניתן לאסוף כסף בחו”ל?
בכל אחד מהאתרים של החברות. כמובן ששמנו לכם את הקישורים לנוחיותכם:
MoneyGram – Contact – GoldenCrown – IntelExpress – Rico Gram – WelSend
בנוסף, שירות הלקוחות שלנו ישמח לשלוח לכם את הרשימה לאימייל/וואטס אפ/פייסבוק או מסנג׳ר, רק תבחרו.
האם ניתן לבטל העברה שנשלחה?
העברות לאיסוף מזומן בחו”ל או בארץ ניתן לבטל כל עוד הכסף לא נאסף על ידי המוטב.
העברות לזיכוי חשבון בנק בחו”ל או בארץ ניתן לבטל עד לאישור העסקה על ידי הבנק כשלאחר מכן, הכסף מופקד לחשבון על ידי מערכת ה – SWIFT ואין אפשרות לבטל את הפעולה, כך שמומלץ לוודא שאתם באמת רוצים לעשות את ההעברה.
האם הכסף שלי בטוח?
כמובן! GMT היא החברה הפרטית הגדולה בישראל להעברות כספים. הכסף שלך בידיים בטוחות בכל רגע נתון. אנו נדאג שהעברת הכספים שבצעת תגיע ליעדה, או שכספך יוחזר לך.
מתי ניתן לאסוף את הכסף בחו”ל?
העברות מזומן ניתן לאסוף בחו״ל לאחר מספר דקות או לאחר מספר שעות, תלוי בספק בחו”ל.
האם ניתן להעביר כסף לחשבון בנק?
ניתן לבצע הפקדה לחשבון בחו”ל או בישראל. יש להצטייד בפרטי הבנק המלאים של המוטב.
מה היתרונות שלכם לעומת הבנק או לעומת דואר ישראל?
אנחנו שמחים ששאלתם. GMT היא החברה הפרטית הגדולה בישראל למתן שירותי העברות כספים. אנו מתמחים בנושא העברות הכספים ולכן אנו מעניקים את השירות הטוב ביותר עבורכם בצורה המקצועית ביותר. אנו מציעים את חישוב העמלות ההוגן ביותר בשוק כששערי ההמרות של המט”ח (מטבע חוץ) אצל הסוכנים שלנו הם שערי המרת מט”ח טובים יותר מכל בנק או סניף דואר.
האם ניתן להעביר כספים בתוך ישראל?
בוודאי. ניתן לשלוח העברה לאיסוף מזומן תוך דקות בין כל סוכני GMT מאילת ועד לקריית שמונה, מעכו לבאר שבע. בקיצור, להיכן שתרצו. בנוסף, ניתן לבצע הפקדת שקלים לכל חשבון בנק בישראל.
מה ההבדל ביניכם ובין דואר ישראל / Western Union?
ראשית, כחברה הישראלית המובילה בתחום השירותים הפיננסים אנו מחויבים לספק לכם שירות מהיר, בטוח ומתקדם.
שנית, יש לנו משימה אחת עיקרית: לספק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום העברות כספים. בעוד שדואר ישראל מעניק את השירות כחלק מסל רחב של שירותים שונים שאינכם בהכרח זקוקים להם, אנחנו ממוקדי מטרה.
אנחנו עובדים עם החברות הבינלאומיות המובילות בתחום, עובדה המאפשרת לנו לתת לכם מחיר תחרותי. אנחנו נמצאים בפריסה ארצית של מעל ל – 250 סניפים ושעות העבודה של שירות הלקוחות שלנו ושל הסוכנים שלנו פרוסות לאורך כל היום לנוחיותכם עם זמני המתנה קצרים ושערי מט”ח מעולים. בנוסף, שירות הלקוחות שלנו הוא מקצועי, יעיל וזמין עבורכם בטלפון, ווטסאפ, צ’אט אונליין, פייסבוק ואימייל, כך שאתם תמיד יכולים להשיג אותנו.
מה זו הונאת לקוח? מה יש לעשות בכדי לוודא שלא נופלים קורבן?
בכדי לשמור על כספכם ולמנוע מצב של הונאה או תרמית יש לבדוק האם הכספים נשלחו:
– למישהו שאינו מוכר או שאת זהותו אין באפשרותכם לאמת.
– עבור אדם שפגשתם בצ’אט אונליין או באתר דייטים, למטרת עזרה כלכלית כגון: כרטיס טיסה, חשבונות עבור טיפול רפואי, סיוע לקרוב משפחה, פירעון שיק, השקעה בהזדמנות עסקית וכיוצא בזה.
– במטרה לאסוף זכייה בפרס או בלוטו, במטרה לקבל כספי ירושה, במטרה לקבל כרטיס אשראי נטען או במטרה לקבל הצעת הלוואה, החזר עמלות בנק או השקעות אטרקטיביות.
– כתגובה להצעה באינטרנט, מכתב או שיחת טלפון שבהם נתבקשתם לשלוח כספים עבור
“הצעת עבודה”, עבודה כ”לקוח סמוי” או “צדקה”.
– עבור אדם במדינתכם או בחו”ל, הטוען כי הוא קרוב שלכם הזקוק למזומנים בשל “מקרה חירום”
– במטרה לרכוש טובין/שירות באמצעות האינטרנט או בדרך אחרת.
– כמענה להצעה שנשמעת זולה ביותר בהשוואה למחיר השוק או הצעה שנראית “טובה מדי מכדי להיות אמיתית” ואין באפשרותכם לאמת באופן עצמאי את זהות המתקשר ונכונות טענותיו.
יש לוודא כי האדם אליו אתם שולחים את הכסף מוכר לכם וכי יש בידיכם את כל הפרטים המזהים שלו. אם אינכם בטוחים בזהות המוטב – אל תשלחו את הכסף.
חשוב מאוד לזכור כי GMT וסוכניה לא יכולים לשאת באחריות כלשהי בגין מתן השירות וביצוע העברת הכספים שנעשו על פי בקשתכם ולכן יש לפעול במשנה זהירות.
**להמשך קריאה בנושא הונאות וכיצד ניתן להימנע מהן, אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלנו.
Was this post helpful?