fbpx
logo gtm

01.05.2016 מתוך מגזין אטמוספירה

מניגרם וג'י.אם.טי כובשות את ישראל

חברת MoneyGram, החברה השניה בגודלה בעולם להעברות כספים מגיעה הקיץ לישראל. היא עושה זאת בעזרת חברת ג’י. אם.טי ששולטת על שוק העברות הכספים בישראל באמצעות יותר מ-300 סניפים של העברות כספים ברחבי הארץ.
המשמעות עבור צרכן הקצה עצומה, ראשית כמובן גוף אמין ובטוח שאפשר לסמוך עליו בנושא כה רגיש של העברות כספים ומעבר לכך, בעקבות שינויים ברגלוציה בישראל והביטחונות שדורש המחוקק, העברות הכספים יהפכו להיות בטוחות הרבה יותר. נדבך נוסף הוא כמובן האפשרות של חברת ג’י.אם.טי, באמצעות מרכז שירות הלקוחות שלה, להעניק שירות לכל אורך שעות היממה בשפות רבות דרך הטלפון, בפייסבוק או בווטסאפ.

פרנק מרטין – מנהל השותפויות האזורי של חברת מניגרם סיפר על הייחודיות שמצאה החברה בישראל:  “אני חושב שאחד היתרונות הגדולים בשוק הישראלי הוא, ההתמקדות בטכנולוגיה והמוניטין המצוין בעולם של חברות סטארט-אפ מישראל. השקענו זמן בבדיקת המערכת של ג’י.אם.טי וכל הערוץ הדיגיטלי של החברה. אחד ההבדלים הגדולים בין ישראל למדינות אחרות שבישראל אין לנו ישות מקומית כלומר אנו פועלים באמצעות סוכנים כמו ג’י.אם.טי”.

מה כל כך מעניין בטכנולוגיה שלהם?
פרנק: “זה אמנם עדיין לא מבצעי, אבל ממה שראיתי, זה הולך להקל מאוד את השימוש עבור משתמש הקצה. ברגע שהם עוברים את תהליך ההרשמה הראשונית, זה יפשט מאוד את תהליך העברת הכספים ממכשיר הטלפון הנייד, אני חייב לומר שאנחנו מאוד מתלהבים מהטכנולוגיה שמפתחת ג’י.אם.טי”.

וזה יעשה מהפכה?
פרנק: “עבור אנשים מסוימים זה יעשה מהפכה. אבל עשינו סקרים במדינות אחרות וראינו שעדיין תהיה כמות גדולה של אנשים שלא יהיו מוכנים להשתמש בנתיב הזה וימשיכו להעביר כסף דרך סניפים, בעיקר אנשים מבוגרים שאינם רגילים לטכנולוגיה, במילים אחרות, אני חושב שנראה עליה בשימוש באותם ערוצים. אבל תמיד יהיו אנשים שיהיו נאמנים למזומנים וזה ימשיך להיות הבסיס שלהם”.

גם הבעלים של חברת ג’י.אמ.טי, ערן סרוק התייחס לנושא ואמר כי: “מדובר במהפכה של ממש, שתי חברות חזקות מתאחדות בכדי להעניק ללקוח הקצה את השירות הטוב ביותר ובאמצעות הנקודות הרבות והפריסה שלנו ברחבי הארץ, גם את השרות היעיל ביותר שהוא יכול להשיג. עבור חברת ג’י.אמ.טי מדובר בנקודה מכוננת ובתו איכות ותקן בינלאומי ראשון מסוגו. אני בטוח שעם המחירים החדשים שמביאה מניגרם לשוק – נצעד ביחד אל עתיד ורוד וטוב לשני הגופים".

download app