fbpx
You are currently viewing Ripple

Ripple

חברת ripple, שהוקמה בשנת 2012, היא חברת פינטק אמריקאית, הנתמכת בין היתר על ידי GOOGLE, אשר פיתחה מערכת מתקדמת מסוגה להעברות כספים בינלאומיות במטרה להחליף את מערכות הסוויפט המשמשות כיום את המערכת הבנקאית.

הפיתוח של ריפל מתבסס על הדור הבא של טכנולוגיית הבלוקצ'יין המאפשרת, בין השאר ביצוע מיידי, מאובטח, מתועד ויעיל של העברות כספים ומידע בין גופים פיננסים ברחבי העולם. כיצד? על ידי ביצעו העברה מידי ללא מתווכים.

מהמטה בסן פרנסיסקו ומשרדים בניו-יורק, אנגליה, סינגפור, ברזיל, אוסטרליה, הודו ולוקסנבורג ועם מאה שותפים עסקיים בכל העולם, RIPPLE בונה פלטפורמה טכנולוגית אשר חותרת ליעילות, מהירות, עלויות נמוכות ושקיפות. אנליסטים מעריכים כי מהלכים אלו ישפיעו בצורה משמעותית על תעשיית העברות הכספים.

לאחר תהליך בחינה ארוך ומדוייק; חברת GMT נבחרה להיות נציגה של RIPPLE בישראל, ועל ידי כך להיות שותפה לדרך ביצירת מערכת פיננסית בינלאומית, עם טכנולוגיה מתקדמת, וערכים של שקיפות ועלות נמוכה.

בכך מצטרפת GMT לבנקים וגופים פיננסים בינ"ל שאושרו גם הם לשימוש במערכת ריפל כגון: MoneyGram, AmericanExpress, CIBC, Earthport, AKBANK ועוד רבים.

שיתוף הפעולה בין חברת ריפל לחברת ג'י.אם.טי, מאפשר לנו להמשיך להיות בחוד החנית של עולם ה-Fintech הישראלי ולהצטרף למובילים בתחומם בזירה הבינלאומית. למעשה לGMT יתאפשר לבצע העברות בנקאיות בטכנולוגיה חדשנית, באופן מאובטח ומהיר ובעלויות זולות יותר ללקוח. הבחירה של ריפל בGMT מצביעה על מקומה של GMT כמובילה בשוק הפיננסים הישראלי.

download app