fbpx
You are currently viewing העברת כסף לחו"ל – מהי השיטה הטובה ביותר?

העברת כסף לחו"ל – מהי השיטה הטובה ביותר?

logo gtm

העברת כסף לחו"ל – מהי השיטה הטובה ביותר?

יכול להיות שהעברת כסף לחו"ל מעולם לא עניינה אתכם ולא חשבתם שהיא יכולה בעיה, אך ביום שתתחילו לעבוד במדינה זרה תגלו שזה בכלל לא פשוט. מתי בכלל צריך לשלוח אותו לארץ או לחו"ל? אלו שיטות קיימות? מהי השיטה הטובה ביותר? הנה כל הפרטים.

הבעיות של העברת כסף לחו"ל

שליחת כספים מהארץ לחו"ל היא אמנם לא בעיה שמעסיקה את רוב האוכלוסייה, אך ללא ספק היא יכולה להיות מורכבת כאשר היא כבר עומדת על סדר היום. שליחת כספים לארץ רלוונטית בעיקר לאלו שעובדים בחו"ל ורוצים לשלוח את כספם לארץ, שלא דרך מעסיק שדואג לכך, אך אין לקחת זאת כמובן מאליו כי לעתים זו בעיה שקיימת גם בהעסקה בשכירות. גם שליחת הכסף מהארץ לחו"ל לא פשוטה באותה המידה, כאשר הבעיה האמיתית היא למצוא פלטפורמה אמינה, עם עמלות נוחות וממשק נוח, כאשר אלו הן הבעיות האמיתיות שעומדות בפני הלקוחות. כיצד ניתן להעביר את הכסף בבטחה?

מה הסיטואציה שבה אתם נמצאים?

חשוב לזכור שהעברת כספים מהארץ לחו"ל, כמו גם העברת כספים מחו"ל לארץ, יכולה להיות שונה מאוד לפי הסיטואציה בה אתם נמצאים. למשל, אם אתם עובדים כשכירים או כעצמאיים ואתם רוצים להעביר את הכסף שאתם מרוויחים בארץ למשפחה שלכם שגרה בחו"ל, זה מצב שונה מיבואן שרוצה להעביר סכום כסף מסוים ליצואן שעמו הוא עובד. יש עוד תנאים שצריכים להיכלל בעסקה, כך למשל במידה ואתם מעבירים את הכסף למטרה עסקית, אתם בוודאי דורשים העברה מאובטחת יותר מאשר העברה לבן משפחה ללא כל תמורה בדמות סחורה כלשהי.

העברת כספים עם סוויפט

העברת כספים באופן כללי מיד תזכיר לכם את הבנק. כמובן שהבנק יכול להעביר כל סכום שהוא רוצה כמעט לכל בנק בעולם, הרי זו המערכת הפיננסית הגלובלית שבה גם ישראל לוקחת חלק. עם זאת, העברת כספים באמצעות הבנק נחשבת ליקרה יחסית כאשר העמלה שהוא לוקח בדרך כלל לא תהיה פשוטה. העברה זו יכולה לכלול עמלה של פחות מאחוז מהעסקה, אך יש גם 22.5 דולרים שיהוו עמלת מינימום כך שזה לא משתלם כמו שזה נראה, בוודאי לא לסכומים קטנים. עם זאת, העברה זו נחשבת לבטוחה מאוד, ויש אפשרות גם שהבנק יטווח בין גורמים שעושים עסקים, והיא מהירה באופן יחסי.

עוד אפשרויות להעברות

העברת כספים באמצעות סוויפט יכולה להיות פשוטה למדי למרות, שפרטי הסוויפט של החשבון לא מוכרים לרוב האנשים עד להעברה הראשונה. כדי לבצע את ההעברה יש צורך לקבל את הפרטים של המוטב שאליו מעבירים את הסכום, בדרך כלל יהיה זה קוד ארוך, שמוכר בכל המדינות וכולל את סימול האותיות של המדינה, של הבנק וכולה. ישנן עוד שיטות להעברת כספים, כמו למשל העברה בפייפל או באתרים מתווכים אחרים, אם כי יש לשקול היטב את כל הפרטים לגביה וכמובן האם ההעברה מתאימה למתאר הכללי.

מאמר זה נכתב באדיבות http://nathancaregiver.co.il

download app